zondag 21 juni 2009

Vakantiekaarten

We zijn al 5 dagen in Belgie en vandaag was de eerste slechte dag. Veel regen, maar dan ook echt héél veel regen. Dus besloten we om maar niet weg te gaan en een dag op de camping te blijven. Ik heb de voortent vanmiddag ingericht als hobbykamer. Gelukkig hebben we een behoorlijk grote tuintafel in de voortent staan, lekker veel ruimte dus:

Omdat we thuis bleven kon ik ook mee doen met de SOL op Kaartenmakers. Er is op de camping internet. We hebben de laptop meegenomen en kon ik mijn SOL kaart naar de groep sturen. Dit is hem geworden:

Ik was toch bezig en heb nog twee kaarten gemaakt. De eerste kaart is een filefolderkaart. Mijn dochter en haar gezinnetje hebben een huis gekocht en volgende week is de overdracht. Het stempeltje van het huisje is van een stempelset van het Kruidvat. En nog maar een kerstkaart:

2 opmerkingen:

Wil zei

heel erg leuk zeg

Annemiek zei

Maar goed dat je toch je knutselspullen had meegenomen zeg! Superkaarten geworden!